miercuri, 15 mai 2013

Sarbatorim primavara si prietenii "Unde să-mi beau cafeaua?!”

Bonjour! :) 

De câteva zile mă gândesc ce aș putea să fac pentru a sărbători numărul mare de prieteni pe care ”Unde să-mi beau cafeaua?!” și i-a făcut într-un timp atât de scurt. 

Astăzi dimineață am primit un mesaj de la prietena mea - Tudorița - care suna cam așa "avalanșă de idei. treci pe fb”. Vă puteți închipui că nu am stat pe gânduri și m-am prezentat la datorie. Din vorbă în vorbă s-a ajuns la ideea de a crea un eveniment în aer liber, in Parcul Herăstrău. 

Așadar, duminică 19 mai ora 12:00 vă așteptăm la Roaba de cultură, cu o pătură și o cană de cafea să ne cunoaștem și să stăm la o poveste. 

Invitația sună cam așa: 

Te-ai plictisit sa bei cafeaua in casa?! Hai cu noi sub cerul liber,duminica la ora 12:00, sa impartim o ceasca buna de cafea si o poveste interesanta.
Unde să-mi beau cafeaua?! te invita la o cafea in aer liber in Parcul Herastrau, la Roaba de Cultura.
Trebuie sa iei cu tine doar buna dispozitie, o patura eventual si cana de cafea !

Link: Sarbatorim prieteniI!.. cu o cafea in aer liber 

https://www.facebook.com/events/147598652092197/


Așteptăm cu nerăbdare să ne vedem! Până atunci, vă doresc o săptămână cât mai frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu